INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





maandag 1 februari 2016

Create & Celebrate Wonderfull winter

Hallo allemaal,

Vandaag begint er weer een nieuwe Challenge op het Noor design blog en alle meiden van het team mochten natuurlijk met die onwijs gave Create & Celebrate set aan de gang.


Hij is 20 Janari verkrijgbaar in de hobbywinkels en natuurlijk bij

Dit is een speciale feestset omdat joy crafts dit jaar 10 jaar bestaat! En iedere maand gaan ze dus een onwijs gave set uitbrengen. 
Hierin zit dus een dutch doobadoo mal, 2 vellen van sherri baldy , het paper blok rustic wood en de stanset raam.


Zoals jullie dus kunnen zien heb ik er voor gekozen om er nog een lekkere winterse creatie mee te maken. Is namelijk wel erg passend bij het weer met al die kou en sneeuw.

Zoals jullie dus zien heb ik knipvellen gebruikt, de Dutch doobadoo mal het papier blok rustic wood. 
Verder heb ik me kaart natuurlijk afwerkt met nog een hoop andere Noortjes zoals de ijsrand stans 6002/2036 de slee heb ik 2 x uitgestanst en er een 3d stans van gemaakt. Raffaella heeft jullie al eens laten zien hoe je dit doet.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en hopelijk doen jullie allemaal gezellig mee met de Challenge http://noortje-design.blogspot.nl/

Lieve groetjes,




1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Helemaal verliefd op dit kaartje ben ik. dat sleetje zo leuk, wist niet dat Rafaella hem al eens gemaakt had maar wat is ie leuk met dat cadeautje er op! Super.