INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





donderdag 18 februari 2016

BLOGHOP Noor design Collectie Maart


Hallo allemaal,

Vandaag zijn we op het Noor design blog weer begonnen met de Bloghop van de nieuwe collectie van Maart. En is het geen geweldige Collectie met al die gave stansjes en stempels in het thema Zee.

Ik mocht vandaag aan de gang met de nieuw ATC multi stencils 6002/0822 Deze heb ik gebruikt in combinatie met de structuurpasta van Dutch doobadoo. Ook kan je deze multi stencils weer leuk uitknippen en bij de rest van je collectie aan een handige opberg ring hangen.


Ik heb dus ATC kaartjes gemaakt met deze leuke muti stencils maar ze zijn natuurlijk ook leuk om te gebruiken voor je pocket letters. Zoals je op de foto kan zien heb ik links en recht de multi stencil 6002/0822 gebruikt en ik heb gekozen voor de rondjes omdat ik die bij dit zee thema wel erg leuk vind passen! 


Dit zijn dus de nieuwe ATC multi stencils die Noor design heeft uitgebracht en er zitten dus 4 gave design op elk vel zoals jullie kunnen zien heb ik dus gekozen voor de rechter en dan de kleine bolletjes. Maar natuurlijk ga ik nogveel meer leuke ATC kaartjes maken met deze te gekke stencils. Ook heb ik er al mee mogen werken voor het magazine dat in januari is uitgebracht dus ook daar kunnen jullie in zien wat ik nogmeer heb gemaakt met deze muti stencils.


Verder wil ik jullie ook nog even de nieuwe stempels laten zien 6410/0405 met deze leuke octopus in een zeehelm en de leuke tekst die erbij hoort. 

Hoop jullie zo weer geïnspireerd te hebben met deze leuke multi stencils. 

Na mij moeten jullie naar jolanda de ronde haar blog http://jolanda-creaties.blogspot.nl/?m=1 

Liefs,



29 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat leuk gedaan zo met de ATC stencil. Staat er erg mooi bij met het Under The Sea gebeuren. Mooi ook zo met de stempel erbij.

Groetjes, Astrid.

Chantal zei

Wat een mooie ATC kaartjes heb je gemaakt. Mooi effect met die structuurpasta.
Groetjes, Chantal S

ellyscard creatief zei

Wat een super leuke creaties. Leuke kleuren en mooi gedaan met die structuurpasta.

Akkemarijke zei

Wat leuk zeg! Jaren terug maakte ik ook atc kaartjes, nu al een poos niet meer. Misschien toch weer eens oppakken want het is toch wel erg leuk!

Groetjes Akkemarijke

Mieke zei

Wat een leuke ATC kaartjes met die geweldige Masks!

Brenda zei

Wat een beauty.

Cards en Box bij Lady M zei

wat een leuke atc kaartjes erg mooi groetjes maartje

Ria van Veldhuizen zei

Het zijn erg grappige cteaties en erg mooi!
Groetjes Ria

Anoniem zei

Inderdaad heel grappige kaartjes Celine.
Ze zien er heel leuk uit.
Groetjes Jannie

KarinsArtScrap zei

Celine mooie ATC kaartjes
Gr Karin

Cobie zei

Leuke ATC kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes Cobie

Joke zei

Geweldig, super leuk gedaan.
Groetjes Joke

MiqueG zei

aaahhhhh kaartjes met de nieuwe stencils....ik heb ze ook al aangeschaft voor mijn ATC's. Leuk om te zien heo je ze goed kunt combineren met de nieuwe stempels en mallen! Dank je wel enne.....als je ze wilt ruilen......hihihi

Odette's kaartenhoekje zei

Hallo Celine,
Wat een leuke ATC kaartje. De mask malletjes zien er echt super uit en jij hebt er prachtig mee gewerkt !
Groetjes, Odette.

Hermien zei

Mooie ATC kaartjes, daar lenen de mallen zich dus uitstekend voor

Groetjes Hermien

Marjoleine zei

Erg leuk gedaan Celine!

Groetjes,
Marjoleine

Unknown zei

Leuk gedaan om ze op atc kaartjes te gebruiken!
Groetjes Giovanna

Yvonne zei

Onwijs leuk!! I love it!
Groetjes, Yvonne

Creaniek zei

Leuke ATCkaartjes zeg! Die stencils zijn wel heel handig daarvoor
Gr monique

Thera zei

Op deze manier zou ik zo een nieuwe tak van mijn hobby beginnen....het maken van ATC kaartjes. Wat zien deze er super uit. Dank je wel voor het delen met ons. Groetjes,
Thera

M@rgreet zei

Leuk gedaan met de multistencils! Ik ben benieuwd wat ik er van vind, ze zijn besteld! Je laat in elk geval zien dat het effect erg leuk is!

Unknown zei

Mooi dat atc kaartje en die stempels zijn ook te gek! Die wil ik ook!
Gr Tanja

kaarten van Mariska zei

wat leuk en een erg apart atctje. groetjes mariska

cardsonly zei

ik heb ze nog te ruil hoor dat is geen probleem en veel plezier met de stencils !

Sapipzi zei

Erg mooi om te zien hoe de stencils hierin verwerkt zijn!

Valerija zei

Wonderful card. Love the background you made and the dies you used.

ger zei

prachtige kaart geworden wat een weelde komt er langs

rosina zei

Een mooie kaart met mooie kleurtjes!

Warme groetjes Rosina

Ellen de Boer zei

Wat een leuke ATC kaartjes heb je met de stencils gemaakt. Kan nu goed zien wat voor effect het kan geven. Dat wordt weer bestellen ;)

Groetjes Ellen