INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





maandag 13 april 2015

magnolia pretty in purple card

vandaag wil ik jullie mijn 2e kaartje laten zien.
deze heb ik op verzoek gemaakt voor mijn schoonzus die van iemand afscheid op het werk gaat nemen.
bij deze kaart ben ik weer voor dezefde shape art mal van dutch doobadoo gegaan.
het papier dat ik gebruikt heb is van verschillende merken waar ik nog wat restjes van had.
zelf ben ik helemaal gek op paars dus bij mij kon deze kaart al niet meer stuk!
papier heb ik bewerkt met distress walnut stain en ik heb er stiksels op gemaakt met de gesso van dutch doobadoo.
de afbeelding is van magnolia en ingekleurd met mijn faber castell potloden en de rest van de afbeelding is bewerkt met wat stempels.
hieraan een leuke mal van joy craft volgens mij gebruikt waardoor het lijkt dat de afbeelding uit een boekje gescheurd is.
ook heb ik een de stans van magnolia van de hartjes tag gebruikt en deze leuk in de kaart verwerkt.
de andere tekst stempels zijn van  joy craft zoals de hugs en de miss you.
ook heb ik hier weer een houten embellishment op gebruikt en bewerkt met mijn inka gold platinum.
verder weer afgewerkt met een hoop mooie bloemen en een leuke strik met een charm eraan.

ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden !




graag zou ik met deze kaart mee willen doen aan de onderstaande challenges





1 opmerking:

Nadell zei

Wonderful card. Love the colorcombo and design. Thanks for joining us at all about Magnolia challenge.

Hugs Nadell