INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





zaterdag 19 oktober 2013

magnolia orchidee kaart

hallo iedereen daar ben ik weer met een nieuw kaartje

dit idee heb ik van iemands anders blog gezien en vond dat kaartje zo leuk met die orchidee van magnolia dat ik het zelf ook wou proberen alleen heb ik de mal niet van magnolia dus heb ik ze zelf gemaakt met de hand.

de stempelafdruk is van magnolia en ingekleurd met distressmarkers voor de rest de afbeelding nog bewerkt met andere stempels.
de basis van de kaart is met een go kreate mal en het papier is van het nieuwe maja design papier.
deze heb ik afgewerkt met een stikrandje , de zelfgemaakte orchideeën heb ik bewerkt met distress inkt in een mini mister en dit goed laten drogen en voor de kern een perlpen gebruikt.
verder is de kaart afgewerkt met een leuk fotoframe met tekst erin en een vogelkooi embellishment.
verdre nog wat kant gebruikt en een envelopje met een tag erin waar je zelf nog iets op kan zetten.
ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.




graag wil ik met deze kaart meedoen aan de onderstaande challenges.




5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Celine, hij is prachtig.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtige kaart

Marianne zei

Ziet er toppie uit.
Liefs, Marianne

Rina zei

VERY pretty card...love those Magnolia flowers!
Thanks for joining us at Simply Magnolia!
Rina

Jeanet van der Lee zei

Hoi Celine, wat een geweldige zelfgemaakte orchideeën heb je op je kaart zeg, en dat zonder stans, toppie! Bedankt voor de deelname bij DML, groetjes Jeanet