INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





zaterdag 3 november 2012

creatiedag nederlandse kaarten uitdagingen



goedemorgen iedereen

bij de het blog van de nederlandse kaarten uitdagingen hebben ze weer een creatie uitdaging.
hier kan je jouw mooiste creatie laten zien, ik ben gegaan voor mijn trouw auto die ik heb gemaakt.
willen jullie nou ook gezellig mee komen doen klik dan op de onderstaande link dan ga je rechtstreeks naar de creatie uitdaging.
veel plezier allemaal met deze uitdaging.

http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2012/10/creatie-uitdaging-nr-2.html


Geen opmerkingen: