INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





zaterdag 27 oktober 2012

magnolia winter kaartje

goede morgen iedereen

vandaag wil ik graag een winters kaartje laten zien met 1 van de nieuwste magnolia stempels.
het kaartje was gisteren al af maar het licht wat nog niet goed genoeg om een foto ervan te maken.
ik heb mijn afbeelding ingekleurd met distress markers en om mijn afbeelding nog wat sneeuw stempels gebruikt zoals ijskristallen.
het papier is van bo bunny en heet snowfall collection toch vind ik dit 1 van de mooiste blokjes met winters papier en ook 1 van de mooiste die bo bunny ooit heeft uitgebracht.
verder heb ik nog wat kraft gebruikt.
kwa stansen heb ik heb blad met de muzieknoten uitgestanst, me afbeelding met een ovale en daarachter ook nog 1.
en als laatste nog een stempel met let it snow.
ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden de sketch is gemaakt voor een challenge die heet stamp with fun.



graag wil ik meedoen aan de onderstaande challenges 

                             http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/

6 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een super mooie kaart, helemaal geweldig!

jolanda zei

prachtig kaartje met heel lief afdrukje

Marianne zei

Heel mooi gedaan deze kaart.
Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
Liefs, Marianne

Plony zei

Schitterend!!!! Een hele mooie creatie met een lief afdrukje! Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij DMCC, lieve groetjes Plony.

Anneke. zei

Schitterend! Mooie kleuren combi.
Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

miriam zei

schitterende kaart ooie kleuren en afgewerkt
bedankt voor je deelname aan dmcc
gr miriam