INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





zaterdag 7 januari 2012

magnolia geboorte kaartje it's a boy

ook wou ik vandaag nog 2 kaartjes online zetten waar ik van de week nog geen tijd voor heb gehad.
namelijk 1 daarvan is een geboorte kaart voor een jongen dit keer.
het papier is van 2 verschillende blokjes namelijk bo bunny en my minds eye.
de magnolia stempel is ingekleurd met distress ink en verder nog beglitterd.
verder heb ik nog stansen gebruikt 1 van nellie snellen waar het lint doorheen zit en de andere is van marianne design dat zijn de blaadjes, deze heb ik in kleine stukjes geknipt omdat de blaadjes anders veel te groot werden en op deze blaadjes zitten ook glitters.
ben ook super benieuwd wat jullie van deze vinden.




graag wil ik deze kaart meelaten doen aan de volgende challenges.
en bij

5 opmerkingen:

arjette zei

Oooohhh wat een schatje!!! Mooie kleurtjes!!! Vind dat zo'n lief stempeltje!!
Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

groetjes Arjette.

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een mooi en schattig geboortekaartje!
Zou nog willen vermelden dat je meedoet met Elke Kaart Een Feestje? Wil je dit dan ook doorlinken naar ons blog?
Gezellig dat je met ons meedoet groetjes Jolanda.

* Üla * zei

Wat een super schattig kaartje, Celine. Mooi zo alles in een kleurcombo en ik vind je versiering ook zo mooi en delicaat gedaan. Bedankt voor het meedoen bij DML en EKEF!
groetjes Ula

Petra zei

Wat een lief kaartje heb er van gemaakt!
Leuk dat je meedoet met de eerste uitdaging van Elke Kaart Een Feestje!
Groetjes Petra (EKEF - DT)

Renata van Miltenburg zei

Lief hoor dit kaartje, met de wolkjes en de bloemetjes.

Super dat je mee doet met elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata