INFO

heej iedereen

super leuk dat je langskomt op mijn blog.


ik ben celine koppe 23 jaar en ik vind het super leuk om mijn eigen kaarten te maken, cadeauverpakkingen, albums, kalenders noem het maar op.

verder op de site vinden jullie de creaties van mij die ik heb gemaakt.





maandag 9 januari 2012

lilli of the valley easel shaker card

goede avond iedereen

vandaag wou ik jullie nog even mijn aller eerste lilli of the valley kaartje laten zien ik vind hem zelf wel aardig goed gelukt.
het is een easel shaker card namelijk het hartje dat erop zit zit een tekst in met dikke zoen en daar heb ik hartjes voor uitgeponst en hier het shaker gedeelte van gemaakt dus de hartjes kunnen echt heen en weer geschud worden.
het hartje is gemaakt van de hartjes stansen van nellie snellen.
het papier dat gebruikt is van bo bunny dit zat in een cardkit die ik voor kerst heb gekregen.
de bloemen zijn van wild orchid.
verder heb ik nog de blaadjes stans van marianne design gebruikt en deze weer in stukjes geknipt zodat het mooier bij me bloemen past.
de stempel is ingekleurd met distress ink.
ik ben zeker van plan om meer lilli of the valley kaartjes te maken.
deze laat ik ook meedoen met de challenge van de lilli of the valley challenge en wild orchid challenge
ben erg benieuwd hoe jullie hem vinden geworden.


moet zeggen dat ik de laatste tijd erg gek ben op paars met groen !!

4 opmerkingen:

alice_in_wonderland_nl zei

hey meis.
super leuk kaartje is het geworden. heel leuk gedaan.
liefs je vriendinnetje hihi

Rachel zei

Mooi kaartje hoor!!!

Nicola zei

Gorgeous easel shaker card Celine, beautiful image, colouration and detail.
Thank you for playing along with Lili´s Little Fairies.
Hugs,
Nicola -x-

Bev zei

Gorgeous card, love the shaker idea! Thanks for joining us at WOC this week x